WeHellas
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Log in

WeHellas Community Forum


eFootball 2024

power_settings_newLogin to reply
+17
andreas4
Skylomethir
TOL1S
GGtron
vamvakoulas
sonofmook
Pita03
villa
depaizei
broxopios
LEGIONER
Koloko83
thant
Skordo
Foxes
slamsoze
Ronarid
21 posters

descriptioneFootball 2024 EmptyeFootball 2024

more_horiz
https://img.konami.com/efootball/s/img/share/efootball2024_mainvisual_messi.jpg
https://www.konami.com/efootball/en/page/2024/versioninfo_v3-00

Ας ξεκινήσουμε...

descriptioneFootball 2024 EmptyRe: eFootball 2024

more_horiz
Ronarid wrote:



Πάμε! Cool

descriptioneFootball 2024 EmptyRe: eFootball 2024

more_horiz
εγω αγορασα ηδη το eFootball™ 2024: Leo Messi Edition στα 19,99
λενε οτι τρεχει καλυτερα απο το δωρεαν

descriptioneFootball 2024 EmptyRe: eFootball 2024

more_horiz
Πήρα κι εγώ το messi edition...
Παίδες επειδή είμαι λίγο άσχετος ...σε αυτό το mode που είναι σαν το ultimate team,μπορείς να βάλεις με κάποιο τρόπο εμφάνιση και σήμα ελληνικών ομάδων;

descriptioneFootball 2024 EmptyRe: eFootball 2024

more_horiz
Foxes wrote:
εγω αγορασα ηδη το eFootball™ 2024: Leo Messi Edition στα 19,99
λενε οτι τρεχει καλυτερα απο το δωρεαν


Νόμιζα έκανες πλάκα, μετά το είδα. Αφού το ίδιο με το δωρεάν είναι, γιατί δεν τα κράταγες να τα δώσεις για coins?

Από περιέργεια ρωτάω.

descriptioneFootball 2024 EmptyRe: eFootball 2024

more_horiz
Που είναι ρε μάγκες οι ελληνικές ομάδες;
Αυτοί δεν έλεγαν σε ανακοίνωση ότι θα αλλάξουν μόνο τα ονόματα; Τρέλα πουλάνε οι τύποι;

descriptioneFootball 2024 EmptyRe: eFootball 2024

more_horiz
ρε σεις το ιδιο ακριβως ειναι....

descriptioneFootball 2024 EmptyRe: eFootball 2024

more_horiz
Όχι, άλλαξαν λίγο το μενού!😀
Για τα συμβόλαια των παικτών...επειδή ΔΕΝ παίζω με άλλους άσχετους ονλαιν αλλά μόνο φιλικά με δύο φίλους,δεν χρειάζονται ανανέωση,μιλάμε έχω βρει την υγειά μου(κερδίζουμε κ γυμναστές μετά από κάθε ματς)!